Skrevet av Emne: Battlefield 1, hvem skal kjøpe dette?  (Lest 6898 ganger)

sabatti

• Sofakings
  • Sr. Member
    • E-post
Re: Battlefield 1, hvem skal kjøpe dette?
« Svar #45 på: November 04, 2016, 18:08:04 »

Soffakongen

• KL
  • Administrator
  • Spamkråke
  • BF4 nick: Soffakongen
Re: Battlefield 1, hvem skal kjøpe dette?
« Svar #46 på: November 05, 2016, 13:11:02 »
Efter att ha spelat BF one nu i 30 timmar så kan jag bara säga att enligt mig är det ett långsamt obalanserat skitspel som är byggt att spelas på Konsoll och inte PC...

Du har inte någon joystick FÖRUTOM om du kopplar in en speldosa från en konsoll (tragiskt men sant) skroll hjulet på musen funkar inte utan det måste vara knapptryckningar...

Spelet är EXAKT som Battlefield 4 var på Playstation när det kommer till rörelsemönster och hastighet....

så med dessa klagomål kontaktade jag EA och sa att jag tycker spelet "Sucks ASS" var terminologin jag använde...
så jag fick pengarna tillbaka  ;D

Något som EA faktiskt fixat bra... .

Så nu blir det inte mer BF1 för Svensken här...

vill jag spela ett liknande spel igen så köper jag bf4 till Playstation...

Så tackar för de timmar jag hade med detta spel men mer än så kommer jag inte att spela detta
Trist å høre, men sånn er vel bare EA/DICE... noe blir sikkert bedre etter noen hundre patcher.

Jeg husker tilbake til når jeg spilte BF2 og jeg var stort sett på toppen av listen etter hver runde på inf. Når BF3-4 kom så var jeg på bunnen av listen... ny stil og motor.
Må jo innrømme at jeg hadde over 3 tusen timer i BF2 og det tok sikkert rett under 1000 timer før jeg forventet å ligge på topp 3 hver runde :angel: :-[.

BF1 kommer jeg til å gi samme sjanse som BF2, så om ca 1000 timer er best i BF1  8) :P

Uansett så er det nok mye liv i BF4 serverne fremover og prisen går nok også ned på BF1, så du er velkommen tilbake senere.... men da er jeg grise god så pass deg  :laugh: :-*