Skrevet av Emne: MoH Beta Ute nÅ  (Lest 2899 ganger)

Kengoroo

• Wannabe spammer
  • <AFK>
« Siste redigering: Oktober 05, 2010, 04:15:48 av Kengoroo »

Soffakongen

• KL
  • Administrator
  • Spamkråke
  • BF4 nick: Soffakongen
Re: MoH Beta Ute nÅ
« Svar #1 på: Oktober 04, 2010, 22:23:45 »
regner med at jeg tester en runde til :) Kanskje det er flere maps på denne betaen.

EDIT:
Må kanskje kjøpe meg Win7...hmmm mye installasjoner igjen, men det er kanskje ikke å komme unna. Win7 er jo bra med tanke på ytelse og maskinvare.
Det fungerte OK på den første betaen så det bør vel gå ok igjen, får jo ikke DX10 på XP og det er jo litt dumt med tanke på grafikken.

Her er flere linker til download (hvis AMD linken er belastet).
http://www.medalofhonor.com/pcopenbeta
« Siste redigering: Oktober 05, 2010, 13:19:47 av Allan »

Lindesberg

• Sofakings
  • Wannabe spammer
  • Dyr kropp att ha..
    • E-post
« Svar #2 på: Oktober 05, 2010, 17:59:27 »
Ja som spel är det väldigt bra tycker jag.

Vapnen är sköna att skuta med och grafiken är väldigt bra.
har bara spelat 3 timmar men ser låvande ut.
Synd att det inte är ett teamwork spel på samma sätt som bfbc2 eller bf2..
men en mycket rolig avkoppling
Every time you think something or someone is stupid,
It just means there is another thing in this world you don't understand.
Robertf 1975 ~ 2009

Kengoroo

• Wannabe spammer
  • <AFK>
« Svar #3 på: Oktober 05, 2010, 21:23:31 »
Vel har testet dette en stund nå, må bare si at er meget meget skuffet over MP biten " kan bare ikke sammenlignes med BF2 ",
Man kan kalle det et følg stien spill, man har ikke mulighet til å gå utenom den angitte stien i det hele tatt, så den frieheten til å bevege seg fritt i spillet kan man se langt etter.
Og seriøst om de har tenkt til å ha 64 spillere på disse kartene kommer ivertfall ikke jeg til å spille dette, med tanke på bredden og størelsen på spillet vil jeg påstå at dette er en spill som passer med 5 VS 5 I MP biten, det finnes heller ingen rekryl i spillet noe som for meg er helt fjærnt nå det gjelder denne type spill. Har ingen problemer med å headshoote ofte her. Har alerede opplevd en aimbooter også, 56/3 i KD hadde han/hun også, tok alle oss rett ned vi var 7 stk.

Grafikken er  jo NICE, musikken passet ikke for meg under spillets gang, så den slo jeg lett av,,, Takk til Spotify :-)

en liten video av en Idiot

[youtube=425,350]http://www.youtube.com/watch_popup?v=QAqlWxwoZ7E&vq=hd720#t=105[/youtube]

« Siste redigering: Oktober 05, 2010, 21:25:40 av Kengoroo »

Soffakongen

• KL
  • Administrator
  • Spamkråke
« Svar #4 på: Oktober 06, 2010, 00:29:37 »
Jeg blir kvalm av sånne cheatere  >:D
BTW, bra resumè av betaen. Jeg skal se om jeg klarer å få testet litt i morgen jeg også.

Kengoroo

• Wannabe spammer
  • <AFK>
« Svar #5 på: Oktober 06, 2010, 17:56:32 »
Anbefaler på det sterkeste,, ikke tweak,mod eller keybind 3 taster. Da ser du desktoppen fortere en hva Big@l spiser en middag, hmm hei det ble litt feil for han spiser jo i 3 timer, bedre å sammenligne hva Kenneth bruker på en burk cola from sweden produsert in germany, på lissens fra UsA,, ..

Møter du/dere en car som heter September11 leave serveren..
« Siste redigering: Oktober 06, 2010, 22:07:31 av Kengoroo »

Soffakongen

• KL
  • Administrator
  • Spamkråke
« Svar #6 på: Oktober 07, 2010, 00:44:36 »
Anbefaler på det sterkeste,, ikke tweak,mod eller keybind 3 taster. Da ser du desktoppen fortere en hva Big@l spiser en middag, hmm hei det ble litt feil for han spiser jo i 3 timer, bedre å sammenligne hva Kenneth bruker på en burk cola from sweden produsert in germany, på lissens fra UsA,, ..

Møter du/dere en car som heter September11 leave serveren..
haha  :laugh: takk for tipset... det betyr at jeg kanskje ikke kan bruke Belkin N52te... jeg får prøve i morgen. Nå skal jeg spille litt BF  8)