Skrevet av Emne: Cod 4 MW 2 er utsatt  (Lest 2592 ganger)

kenander

• Administrator
  • Spamkråke
    • Kenander.com
Cod 4 MW 2 er utsatt
« på: Oktober 13, 2009, 01:54:13 »
Så ble pc brukerene nedprioritert igjen. Activison har annonsert at pc utgaven av COD4 MW2 er utsatt med minst 2 uker  :-\

http://www.spill.no/default.aspx?section=artikkel&id=39

kenander

• Administrator
  • Spamkråke
    • Kenander.com
Re: Cod 4 MW 2 er utsatt
« Svar #1 på: Oktober 19, 2009, 11:39:15 »
ser ut som om det er i rute alikevel. Men dem har gjort en kjempe brøler etter min mening siden dem ikke kommer med noen form for dedikert server til spillet. Det blir kun matchmaking sånn at man blir koblet mot spillere som er likeverdige altså man kan ikke velge serveren man vil spille på selv. Dem har også valgt å ikke lage et mod tool for spillet. En av styrkene til COD har jo altid vært at man kan skreddersy spillet.

Ikke at jeg hadde noen planer om å spille cod men det er jo litt kjedelig hvis dette er rettningen ting går i. Slipper dem billig unna her så er det vel en fare for at andre vil komme etter med samme systemet. Noe som vil bety slutten for gamingen på den måten vi har det i dag  ???

http://www.modernwarfare2.com/forum/viewtopic.php?f=24&t=123824&sid=c96920f1bd38abe7b516da3c8c0ea3d2

Så hvis du har forhåndsbestillt så bør du kanskje vurdere å kanselere denne og støtte opp under protestene ligger på nettet.

Soffakongen

• KL
  • Administrator
  • Spamkråke
  • BF4 nick: Soffakongen
« Svar #2 på: Oktober 19, 2009, 19:19:50 »
Har ikke bestillt og skal heller ikke bestille  :-\

Kengoroo

• Wannabe spammer
  • <AFK>
« Svar #3 på: Oktober 19, 2009, 19:46:38 »
Har ikke bestillt og skal heller ikke bestille  :-\

Er selv veldig usikker om jeg skal gidde og shoppe dette, grafiken ser jo helt syk ut, men som jeg husker COD MP biten sugerså inn i He.....,
ikke bare suger det men kartene er jo så små og latterlige. Spillgleden varer i 2-3 timer da begynner man å bli dritt lei den agurken du har fått opp i endetarmen, ( blir jo sjøsyk å se figuren løpe) så jeg venter å høre hva dere sier om spillet jeg,